Preliminary communication
EMPIRIJSKE ANALIZE RASTA PODUZEĆA S MIKROPODATCIMA NA RAZINI PROIZVODA: MOGUĆNOSTI I PREPREKE
Stjepan Srhoj
orcid.org/0000-0002-7105-8088
; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Abstract
S porastom snage računala, dostupnošću mikropodataka na razini poduzeća te razvojem novih statističkih programa raste i broj empirijskih analiza na razini poduzeća. Uz analize koje koriste podatke na razini poduzeća, poput bilance i računa dobiti i gubitka, novije se analize koriste bazama podataka na još detaljnijoj razini – razini proizvoda poduzeća. Ciljevi ovoga članka su: a) objasniti klasifikacije navedenih mikropodataka na razini proizvoda, b) ponuditi pregled ekonomskih teorijskih modela na kojima se temelje postojeća istraživanja; c) ponuditi pregled novijih istraživanja koje provode ekonomske analizu s mikropodatcima na razini proizvoda. Članak završava mogućnostima i preprekama za daljnja istraživanja.
Keywords
rast poduzeća; izvoz; uvoz; mikropodatci; proizvod
Hrčak ID:
221036
URI
Publication date:
13.6.2019.
Visits: 1.843 *