Skoči na glavni sadržaj

Ekonomska misao i praksa , Vol. No. 1, 2019.

  • Datum izdavanja: 13.06.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 13.06.2019.

Sadržaj

Puni tekst

LJEKARNIČKI MENADŽMENT U HRVATSKOJ (str. 23-51)

Gordana Dukić, Davor Medarić
Izvorni znanstveni članak


RAZVOJ PODUZETNIČKOG POTENCIJALA KROZ OBRAZOVANJE ZA PODUZETNIŠTVO U EU (str. 53-78)

Ivona Huđek, Karin Širec
Izvorni znanstveni članak


DECISION-MAKING STYLES OF GENERATION Z CONSUMERS IN CROATIA (str. 79-95)

Ivana Pavlić, Matea Vukić
Izvorni znanstveni članak


INTER-GENERATIONAL EMPLOYMENT SPILLOVERS FROM TOURISM ACROSS THE EU (str. 97-125)

Zdravko Šergo
Izvorni znanstveni članak


DINAMIČKO TEMPIRANJE TRŽIŠTA INVESTICIJSKIH FONDOVA U HRVATSKOJ: PRISTUP POMIČNE REGRESIJE (str. 127-155)

Ana Škrlec, Tihana Škrinjarić
Izvorni znanstveni članak


ODREDNICE MEĐUNARODNIH DEVIZNIH PRIČUVA U HRVATSKOJ: PRISTUP KVANTILNE REGRESIJE (str. 159-173)

Mile Bošnjak, Gordana Kordić, Ivan Budimir
Prethodno priopćenje


THE NECESSITY OF COLLABORATION BETWEEN PARENTS, TEACHERS AND SCHOOLS FOR ADOLESCENTS` HEALTHY EATING (str. 175-192)

Diana Gluhak Spajić, Sanda Renko, Kristina Petljak
Prethodno priopćenje


IMPROVING BUSINESS COMPETITIVENESS BASED ON MANAGING CREATIVITY SYSTEM (str. 193-208)

Danijela Madžar, Ines Milohnić
Prethodno priopćenje


TOWARDS THE APPLICATION OF BLOCKCHAIN TECHNOLOGY FOR IMPROVING TRADE FACILITATION IN CEFTA 2006 (str. 209-222)

Martin Mihajlov, Katerina Toshevska-Trpchevska, Irena Kikerkova
Prethodno priopćenje


MOTIVACIJA ZA POSTIGNUĆEM U POJAŠNJENJU NAMJERA ZA SAMOZAPOŠLJAVANJEM (str. 223-244)

Josipa Mijoč
Prethodno priopćenje


CONSUMERS' LOYALTY TOWARD DARK CHOCOLATE (str. 245-266)

Adis Puška, Admir Beganović, Allen Popović Beganović
Prethodno priopćenje


TIME-SERIES ANALYSIS OF THE MOST COMMON CRYPTOCURRENCIES (str. 267-282)

Domagoj Sajter
Prethodno priopćenje


FACTORS INFLUENCING USAGE OF MOBILE BANKING IN THE REPUBLIC OF KOSOVO (str. 329-355)

Gëzim Tosuni, Ibrahim Krasniqi, Marina Dabić
Prethodno priopćenje


INTERNATIONAL FRANCHISING IN THE FASHION INDUSTRY - THE FRANCHISEE AND FRANCHISE STORE MANAGERS PERSPECTIVE (str. 359-379)

Vito Bobek, Johanna Eline Maier-Kros, Anita Maček, Tatjana Horvat
Pregledni rad


Posjeta: 21.972 *