Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

STRATEGIJE PROIZVODA

Frano Ljubić ; Ekonomski fakultet Mostar i Fakultet za turizam i vanjsku trgovinu u Dubrovniku


Puni tekst: hrvatski pdf 22.370 Kb

str. 45-64

preuzimanja: 426

citiraj


Sažetak

Suvremene strategije tvrtke temelje se na marketingu, marketinškoj poslovnoj koncepciji i marketing pristupu u rješavanju problema opstanka, rasta i razvoja na tržištu. U tom smislu može se govoriti i o strategijama pojedinih elemenata marketing miksa. U ovom radu je riječ o strategijama u svezi s proizvodima s kojima tvrtka posluje i ostvaruje ciljeve svoga poslovanja na tržištu.

Ključne riječi

specijalizacija i diverzifikacija; proširenje proizvodnog programa; EPRG shema različitih tržišnih orijentacija; cijenovno; distributivno i promotivno diferenciranje

Hrčak ID:

221991

URI

https://hrcak.srce.hr/221991

Datum izdavanja:

2.12.1994.

Posjeta: 1.071 *