Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

ODREĐIVANJE OPTIMALNOG ASORTIMANA PROIZVODNJE

Maro Radović ; INA, PJ Dubrovnik


Puni tekst: hrvatski pdf 21.346 Kb

str. 281-300

preuzimanja: 279

citiraj


Sažetak

Asortiman proizvoda i usluga koje poduzeće nudi osnovni je činitelj koji
određuje njegovu cjelokupnu poslovnu aktivnost. Upravo zato određivanje
optimalnog asortimana proizvodnje je od presudne važnosti za poduzeće
imajući na umu maksimizaciju profita kao funkciju cilja poduzeća i
zadovoljenje kupaca na ciljnom tržištu. U radu se analiziraju pojam i značaj
asortimana i teorijska određivanje optimalnog asortimana u proizvodnji više proizvoda s aspekta maksimizacije profita. Nakon toga se teorijski razmatra i na primjeru pokazuje način utvrđivanja optimalnog asortimana proizvodnje pomoću linearnog programiranja.

Ključne riječi

marketing; asortiman; linearno programiranje; optimalno rješenje

Hrčak ID:

222672

URI

https://hrcak.srce.hr/222672

Datum izdavanja:

11.12.2001.

Posjeta: 810 *