Politehnika i dizajn, Vol. 7 No. 2, 2019.
Stručni rad
https://doi.org/10.19279/TVZ.PD.2019-7-2-15
UMJETNA INTELIGENCIJA U RAČUNALNIM IGRAMA
Renata Kovačević
; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Ivan Cesar
; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Davor Cafuta
; Tehničko veleučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Danas, visoko razvijena i konkurentna industrija računalnih igara mora proizvoditi sve bolje računalne igre kako bi bila bolja od konkurencije. Kako bi igrače nagnali na što dulje sudjelovanje u igri, proizvođači koriste razne tehnike kako bi one bile zanimljive i izazovne. Ovome u velikoj mjeri pomaže istraživanje u području umjetne inteligencije koja je izuzetno pogodna za razvoj računalnih igara. Igre moraju biti što je više moguće složene i nepredvidljive kako bi pružile igraču zabavu. Ovaj članak istražuje i daje pregled svih najpopularnijih tehnika koje se mogu primijeniti u ovom području
Ključne riječi
AI; računalne igre; FSM; MCST; neuronske mreže; genetski algoritm
Hrčak ID:
223324
URI
Datum izdavanja:
24.6.2019.
Posjeta: 2.622 *