Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

ISTRAŽIVANJE STRATEGIJA ČITANJA MLAĐIH UČENIKA ENGLESKOGA KAO STRANOG JEZIKA: IZRADA INSTRUMENTA

Višnja Pavičić Takač orcid id orcid.org/0000-0001-8318-0235 ; Filozofski fakulet, Osijek
Mirna Radišić ; Učiteljski fakultet, Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 267 Kb

str. 70-78

preuzimanja: 2.448

citiraj


Sažetak

U radu se opisuje postupak izrade upitnika o strategijama čitanja na engleskom kao stranom jeziku primjerenoga učenicima mlađe školske dobi. Detaljno se opisuje provedena eksploratorna faktorska analiza čiji je cilj bio poboljšanje mjernoga instrumenta, kao i ispitivanje povezanosti varijabli. Također je provedena i analiza pouzdanosti. Na temelju dobivenih rezultata predložena je tipologija strategija čitanja koja uvažava uzrast i kognitivne sposobnosti učenika.

Ključne riječi

upitnik; strategije čitanja; engleski kao strani jezik; rano učenje

Hrčak ID:

20876

URI

https://hrcak.srce.hr/20876

Datum izdavanja:

26.11.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.127 *