Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

E-dnevnik u školskoj praksi – mišljenja i iskustva nastavnika srednjih škola

Jasmina Vrkić Dimić ; Department of pedagogy, University of Zadar
Sara Vidov


Puni tekst: hrvatski PDF 725 Kb

preuzimanja: 983

citiraj


Sažetak

Članak prikazuje rezultate anketnoga ispitivanja mišljenja i iskustava nastavnika srednjih škola o implementaciji e-dnevnika u školsku praksu, prednostima i nedostatcima njegova korištenja te mogućnostima njegova daljnjega unaprjeđenja. U istraživanju je sudjelovalo 127 ispitanika – nastavnika 9 srednjih škola u gradu Zadru koji u svojem svakodnevnom radu koriste e-dnevnik. Rezultati istraživanja pokazuju da je uporaba e-dnevnika zaživjela u odgojno-obrazovnoj praksi naših škola. Nastavnici ga pretežito pozitivno doživljavaju, smatraju ga jednostavnim za uporabu i korisnim za poboljšanje obrazovnoga sustava. Većina ih je pohađala obuke za korištenje e-dnevnika, poglavito one organizirane u školama te njihovu kvalitetu visoko pozitivno vrednuju. Nastavnici ne koriste sve potencijale e-dnevnika, već njegovim mogućnostima i opcijama pristupaju selektivno koristeći tek dio njegovih ukupnih potencijala. Na temelju iskustva korištenja e-dnevnika u školskoj praksi nastavnici navode njegove najveće prednosti i nedostatke te u skladu s njima  daju sugestije za njegovo daljnje unaprjeđenje. S obzirom na to da ne postoje slična istraživanja, ovdje prikazani rezultati ispitivanja mišljenja i iskustava nastavnika srednjih škola mogli bi poslužiti kao putokaz daljnje aktualizacije i unaprjeđenja aplikacije e-dnevnik.

Ključne riječi

e-dnevnik; implementacija u školskoj praksi; IKT; nastavnici; prednosti i nedostaci; srednje škole; unaprjeđenje aplikacije

Hrčak ID:

225576

URI

https://hrcak.srce.hr/225576

Datum izdavanja:

18.9.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.599 *