Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Zaštita privatnosti i sigurnost pohranjenih podataka s osvrtom na izravni (direktni) marketing

Mirna Sudar-Kulčar ; Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 262 Kb

str. 97-114

preuzimanja: 2.884

citiraj


Sažetak

Zaštita privatnosti i sigurnost podataka sve više dobivaju na važnosti
u poslovanju. Istodobno se povećava zabrinutost potrošača zbog moguće zlouporabe njihovih osobnih podataka. Zbog toga su doneseni novi zakoni i pravila ponašanja, kako u svijetu, tako konačno i kod nas, kojima se regulira način na koji treba komunicirati s potrošačima i određuju se kazne za one koji ne poštuju pravila pristojnosti, nenametljivosti i sigurnosti.
Izravni marketing pretpostavlja izravnu komunikaciju s potrošačima
i interesentima. Baze podataka s njihovim imenima, adresama,
kupovnim navikama i sl. podloga su za kreiranje uspjelih kampanja
ciljanoga marketinga. Izravnim marketerima koji odašilju svoje promotivne materijale potencijalnim kupcima od iznimnog su značenja popisi adresa. Katkad potrošači nisu zadovoljni aktivnostima marketera zbog straha od neodgovornoga korištenja njihovih podataka, narušavanja privatnosti i dodijavanja.

Ključne riječi

zaštita privatnosti; sigurnost podataka; zakoni i propisi; novi aspekti marketinga; izravni marketing; politika zaštite privatnosti

Hrčak ID:

20885

URI

https://hrcak.srce.hr/20885

Datum izdavanja:

29.4.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 5.291 *