Izvorni znanstveni članak
“Europa” u njemačkom srednjoškolskom i visokom obrazovanju
Heiko Walkenhorst
; Department of Government, University of Essex, United Kingdom
Sažetak
Članak ocjenjuje proces provedbe mjera obrazovne politike EU i
njegovih učinaka na njemački obrazovni sustav. Ipak, procjenjujući
rezultate danas, sadašnja istraživanja pokazuju prilično slab stupanj
identifikacije i osobito nedostatak informiranosti o europskim integracijskim procesima. Na osnovi analize provedene na tri razine, ovaj članak pokazuje da se razlozi za neuspjeh njemačkoga obrazovnog sustava da u školi pruži dovoljno informacija o procesu integracije mogu naći u različitim fazama procesa implementacije. Ta je argumentacija u suprotnosti s liberalnom interguvernmentalističkom premisom o nacionalno zaštićenim obrazovnim sustavima i njenom negacijom promišljenog prijenosa lojalnosti.
Ključne riječi
Europa; Europska unija; Njemačka; obrazovna politika; obrazovni sustav; kurikulum
Hrčak ID:
20989
URI
Datum izdavanja:
18.2.2006.
Posjeta: 2.352 *