Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Neki problemi obnove i razvoja unutarnje trgovine u Republici Hrvatskoj

Zdenko Segetlija ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 880 Kb

str. 27-38

preuzimanja: 265

citiraj


Sažetak

U radu se analiziraju pojam i funkcije trgovine u narodnom gospodarstvu u različitim stadijima njegovog razvitka, odnosno u različitim zemljama. Nadalje, analizira se razina gospodarske razvijenosti Republike Hrvatske, te primjerenost razine razvijenosti njene unutarnje trgovine razini opće društveno-gospodarske razvijenosti. S tim u svezi daju se različite usporedbe s tržišno i gospodarski razvijenijim zemljama. Potrebe i mogućnosti razvoja unutarnje trgovine Republike Hrvatske analiziraju se u svjetlu promjena gospodarskog sustava Republike Hrvatske, a osobito razvoja procesa privatizacije. No, razvoj unutarnje trgovine Republike Hrvatske sagledava se i s obzirom na otvorenost gospodarstva Republike Hrvatske i potrebe internacionalizacije njene unutarnje trgovine.

Ključne riječi

trgovina; narodno gospodarstvo; unutarnja trgovina; Republika Hrvatska

Hrčak ID:

228177

URI

https://hrcak.srce.hr/228177

Datum izdavanja:

1.6.1992.

Posjeta: 570 *