Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

BRAND I NJEGOV UTJECAJ NA KLIJENTE I KOMPANIJE

Martina Zelić orcid id orcid.org/0000-0001-9280-5647 ; Mostar


Puni tekst: engleski pdf 41 Kb

str. 366-366

preuzimanja: 105

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 213 Kb

str. 349-365

preuzimanja: 270

citiraj


Sažetak

U ovom radu nastojat će se pojasniti odnos globalizacijskih procesa i
branda te utjecaj branda na klijenta i kompanije kojih je danas više nego
ikada. Razvijeni svijet, akteri globalizacije (SAD, EU, Japan i Kina) nosioci
su procesa globalizacije i upravo oni najbolje iskorištavaju aktualne
globalne okolnosti. Razvojem informatičke i komunikacijske tehnologije
svijet je postao jedinstveni sustav, a veza između dva subjekta na različitim
dijelovima svijeta nerijetko se ostvaruje u roku od nekoliko minuta.
Svjedoci smo rastuće međuzavisnosti između država širom svijeta i
odvijanja niza nezavisni procesa koji se događaju i obuhvaćaju države,
regije, čitav svijet. Čovjek našeg vremena stavljen je pred nove izazove.
Promjene u okruženju uvjetovale su potpuno nove trendove u ponašanju
potrošača. Tržište postaje sve zahtjevnije iz dana u dan, konkurencija
postaje veća te važnost branda postaje sve veća. Kao posljedica globalizacijskih
procesa nastaje globalni brand koji je dostupan svima nama. Iz
tog razloga u ovom radu govorit će se upravo o utjecajima branda kako
na klijente tako i na kompanije.

Ključne riječi

globalizacija; globalni brand; brand; identitet branda; elementi branda; internacionalizacija; pozicioniranje; brandiranje

Hrčak ID:

228202

URI

https://hrcak.srce.hr/228202

Datum izdavanja:

11.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.014 *