Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

VAŽNOST UČENIČKIH STAVOVA ZA UČENJE I POUČAVANJE STRANOGA JEZIKA

Danijela Šegedin ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Mirjana Semren ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu


Puni tekst: engleski pdf 55 Kb

str. 475-475

preuzimanja: 98

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 317 Kb

str. 452-474

preuzimanja: 182

citiraj


Sažetak

Tema ovog rada su učenički stavovi o učenju stranoga jezika. U uvodu
se razmatra problematika definiranja pojma učeničkih stavova i važnost
ispitivanja navedenih stavova za proces učenja i poučavanja stranoga
jezika. Opisuje se i komentira kvantitativno istraživanje provedeno na
uzorku od 120 učenika osnovnoškolske dobi (8. razred). Za ispitivanje
učeničkih stavova korišten je upitnik BALLI (Beliefs about Language Learning
Inventory). Analizirani su učenički stavovi vezani za talent za učenje
jezika, prirodu učenja jezika i poteškoće s kojima se učenici susreću,
strategije učenja i komunikacije te motivaciju. U zaključku su navedene
implikacije za nastavnu praksu.

Ključne riječi

učenički stavovi; učenje jezika; učenici osnovnoškolske dobi; upitnik BALLI

Hrčak ID:

228206

URI

https://hrcak.srce.hr/228206

Datum izdavanja:

11.12.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 783 *