Stručni rad
VAŽNOST UČENIČKIH STAVOVA ZA UČENJE I POUČAVANJE STRANOGA JEZIKA
Danijela Šegedin
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Mirjana Semren
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Sažetak
Tema ovog rada su učenički stavovi o učenju stranoga jezika. U uvodu
se razmatra problematika definiranja pojma učeničkih stavova i važnost
ispitivanja navedenih stavova za proces učenja i poučavanja stranoga
jezika. Opisuje se i komentira kvantitativno istraživanje provedeno na
uzorku od 120 učenika osnovnoškolske dobi (8. razred). Za ispitivanje
učeničkih stavova korišten je upitnik BALLI (Beliefs about Language Learning
Inventory). Analizirani su učenički stavovi vezani za talent za učenje
jezika, prirodu učenja jezika i poteškoće s kojima se učenici susreću,
strategije učenja i komunikacije te motivaciju. U zaključku su navedene
implikacije za nastavnu praksu.
Ključne riječi
učenički stavovi; učenje jezika; učenici osnovnoškolske dobi; upitnik BALLI
Hrčak ID:
228206
URI
Datum izdavanja:
11.12.2013.
Posjeta: 1.114 *