Odgojne znanosti, Vol. 8 No. 2 (12), 2006.
Izvorni znanstveni članak
Coaching u pedagoškim područjima djelovanja
Wolfgang Müller-Commichau
; Fachhochschule Wiesbaden, University of Applied Sciences
Sažetak
Coaching dobiva sve veće značenje u raznim područjima pedagoškoga djelovanja. Tekst obuhvaća tri područja djelovanja: savjetovanje, nastavu i psihosocijalnu animaciju. Pritom prikazuje kako coaching može djelovati. Nakon predstavljanja coaching-a za klijenta kao posebnog slučaja naglašava se važnost pristupa studentu usmjerenog na resurse. Potom se diskutira konstruktivizam kao primjerena referentna teorija. Na kraju se postavlja zahtjev pred akademske odgojne znanosti o potrebi sustavnijeg i pažljivijeg promišljanja coaching-a kao znanstvenog područja i područja djelovanja.
Ključne riječi
coaching kao oblik savjetovanja i metodičko-didaktičko temeljno ishodište; konstruktivizam kao teorija učenja; usmjerenost na resurse; empowerment
Hrčak ID:
21072
URI
Datum izdavanja:
14.11.2006.
Posjeta: 3.465 *