Pregledni rad
https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.107
Projekt BiblioLab Sveučilišne knjižnice Rijeka - Podružnice Kampus
Sandra Cuculić
; Sveučilište u Rijeci, Sveučilišna knjižnica Rijeka - Podružnica Kampus, Rijeka, Hrvatska
Jana Krišković Baždarić
orcid.org/0000-0003-0725-1390
; Sveučilište u Rijeci, Sveučilišna knjižnica Rijeka, Rijeka, Hrvatska
Puni tekst: engleski pdf 393 Kb
preuzimanja: 266
citiraj
APA 6th Edition
Cuculić, S. i Krišković Baždarić, J. (2019). Projekt BiblioLab Sveučilišne knjižnice Rijeka - Podružnice Kampus. Bosniaca, 24 (24), 107-111. https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.107
MLA 8th Edition
Cuculić, Sandra i Jana Krišković Baždarić. "Projekt BiblioLab Sveučilišne knjižnice Rijeka - Podružnice Kampus." Bosniaca, vol. 24, br. 24, 2019, str. 107-111. https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.107. Citirano 19.11.2024.
Chicago 17th Edition
Cuculić, Sandra i Jana Krišković Baždarić. "Projekt BiblioLab Sveučilišne knjižnice Rijeka - Podružnice Kampus." Bosniaca 24, br. 24 (2019): 107-111. https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.107
Harvard
Cuculić, S., i Krišković Baždarić, J. (2019). 'Projekt BiblioLab Sveučilišne knjižnice Rijeka - Podružnice Kampus', Bosniaca, 24(24), str. 107-111. https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.107
Vancouver
Cuculić S, Krišković Baždarić J. Projekt BiblioLab Sveučilišne knjižnice Rijeka - Podružnice Kampus. Bosniaca [Internet]. 2019 [pristupljeno 19.11.2024.];24(24):107-111. https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.107
IEEE
S. Cuculić i J. Krišković Baždarić, "Projekt BiblioLab Sveučilišne knjižnice Rijeka - Podružnice Kampus", Bosniaca, vol.24, br. 24, str. 107-111, 2019. [Online]. https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.107
Preuzmi JATS datoteku
Sažetak
Razvojem digitalnih tehnologija i informacijskih alata uloga suvremenih sveučilišnih knjižnica i knjižnica u sastavu sveučilišta u provođenju edukacija informacijske pismenosti postala je neizostavna među studentskom i nastavničkom populacijom. Knjižnice u skladu s potrebama i zanimanjima korisnika izrađuju edukativne sadržaje i provode radionice informacijske pismenosti. Kvantitativne metode vrednovanja znanstvenika na temelju bibliometrijskih analiza u citatnim bazama, kao i vrednovanja i rangiranja sveučilišta na svjetskim ljestvicama, teme su koje nisu zaobišle poslovanje sveučilišnih i visokoškolskih knjižnica i kao takve ih je potrebno prilagoditi i uvrstiti u program edukacija informacijske pismenosti. Cilj je ovoga rada na primjeru projekta BiblioLab Podružnice Kampus Sveučilišne knjižnice Rijeka prikazati na koji način sveučilišna ili visokoškolska knjižnica može sudjelovati u pružanju podrške u korištenju digitalnih sadržaja i suvremenih informacijskih alata, u svrhu povećanja znanstvene produktivnosti, vidljivosti i odjeka znanstvenog rada, znanstvenika i ustanove. U radu će se, osim kratkog sadržajnog opisa radionica, prikazati razlozi za odabir tema i realizaciju svake pojedine radionice.
Ključne riječi
BiblioLab; Podružnica Kampus; Sveučilište u Rijeci; informacijska pismenost; edukacija korisnika; visokoškolsko obrazovanje; bibliometrijska istraživanja; znanstvena produktivnost; rangiranje sveučilišta
Hrčak ID:
231099
URI
https://hrcak.srce.hr/231099
Datum izdavanja:
18.12.2019.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.117
*