Essays
Vrijeme je za neke promjene u marketingu?
Veronika Vugrinec Hitrec
Full text: croatian pdf 280 Kb
page 257-262
downloads: 1.348
cite
APA 6th Edition
Vugrinec Hitrec, V. (2007). Vrijeme je za neke promjene u marketingu?. Market-Tržište, 19 (2), 257-262. Retrieved from https://hrcak.srce.hr/21365
MLA 8th Edition
Vugrinec Hitrec, Veronika. "Vrijeme je za neke promjene u marketingu?." Market-Tržište, vol. 19, no. 2, 2007, pp. 257-262. https://hrcak.srce.hr/21365. Accessed 18 Nov. 2024.
Chicago 17th Edition
Vugrinec Hitrec, Veronika. "Vrijeme je za neke promjene u marketingu?." Market-Tržište 19, no. 2 (2007): 257-262. https://hrcak.srce.hr/21365
Harvard
Vugrinec Hitrec, V. (2007). 'Vrijeme je za neke promjene u marketingu?', Market-Tržište, 19(2), pp. 257-262. Available at: https://hrcak.srce.hr/21365 (Accessed 18 November 2024)
Vancouver
Vugrinec Hitrec V. Vrijeme je za neke promjene u marketingu?. Market-Tržište [Internet]. 2007 [cited 2024 November 18];19(2):257-262. Available from: https://hrcak.srce.hr/21365
IEEE
V. Vugrinec Hitrec, "Vrijeme je za neke promjene u marketingu?", Market-Tržište, vol.19, no. 2, pp. 257-262, 2007. [Online]. Available: https://hrcak.srce.hr/21365. [Accessed: 18 November 2024]
Abstract
Svrha je ovog eseja pojasniti neke razloge zbog kojih bi se marketing morao mijenjati. Učinkovitost oglašavanja je u opadanju, glavnina tržišta je zasićena, inflacija marketinških agencija i stvaranje marki od svega, te usporavanje potrošnje zahtijeva promjene u praksi marketinga.
Keywords
konkurencija; komparativne prednosti; konkurentske sposobnosti; marka; učiniti konkurenciju nebitnom
Hrčak ID:
21365
URI
https://hrcak.srce.hr/21365
Publication date:
28.12.2007.
Visits: 2.343
*