Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.45

ISTRAŽIVANJE STAVOVA POTROŠAČAO AKTIVNOSTIMA MARKETINGA OPĆEDOBROBITI

Sandra Jelčić orcid id orcid.org/0000-0002-0397-6119 ; Sveučilište u Mostaru, Mostar, BiH
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; Sveučilište u Mostaru, Mostar, BiH


Puni tekst: hrvatski pdf 304 Kb

str. 45-53

preuzimanja: 506

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 29 Kb

str. 54-54

preuzimanja: 199

citiraj


Sažetak

Na tržištu već izvjesno vrijeme svjedočimo svojevrsnomu prijenosu moći s ponuđača na potrošače
koji postaju sve informiraniji, zahtjevniji i zaštićeniji s jasno izraženim kritičkim stavom spram svijeta koji ih okružuje. Marketinške aktivnosti poduzeća promatraju pod povećalom te pravodobno i
žustro reagiraju u slučaju nepravilnosti. Društveno odgovorna orijentacija poduzeća postala je imperativ. Ne razmišlja se o usvajanju društveno odgovorne orijentacije poduzeća, nego kako to učiniti
na najbolji način. Jedan od koncepata koji se može primijeniti u svrhu diferenciranja i postizanja
pozicioniranja poduzeća kao onoga koje je društveno odgovorno i brine za svoju zajednicu jest marketing opće dobrobiti (engl. cause-related marketing). Pojednostavljeno, riječ je o konceptu marketinga koji podrazumijeva suradnju neprofitnoga i profitnog sektora te potrošača s ciljem povezivanja
poduzeća i određenoga društvenog problema da bi se ostvarila korist za sve sudionike. U radu će
se istražiti stavovi potrošača prema aktivnostima marketinga opće dobrobiti, utjecaj percipiranih
aktivnosti marketinga opće dobrobiti na stav prema poduzeću te utjecaj percipiranih aktivnosti marketinga opće dobrobiti na kupovne navike.

Ključne riječi

marketing; društvena odgovornost; marketing opće dobrobiti; stavovi potrošača

Hrčak ID:

233059

URI

https://hrcak.srce.hr/233059

Datum izdavanja:

28.6.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.547 *