Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y
Valentina Vukmirović
; Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu, Beograd, Srbija
Puni tekst: hrvatski pdf 374 Kb
str. 151-161
preuzimanja: 375
citiraj
APA 6th Edition
Vukmirović, V. (2019). KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y. South Eastern European Journal of Communication, 1 (1), 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
MLA 8th Edition
Vukmirović, Valentina. "KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y." South Eastern European Journal of Communication, vol. 1, br. 1, 2019, str. 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151. Citirano 23.11.2024.
Chicago 17th Edition
Vukmirović, Valentina. "KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y." South Eastern European Journal of Communication 1, br. 1 (2019): 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
Harvard
Vukmirović, V. (2019). 'KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y', South Eastern European Journal of Communication, 1(1), str. 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
Vancouver
Vukmirović V. KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y. South Eastern European Journal of Communication [Internet]. 2019 [pristupljeno 23.11.2024.];1(1):151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
IEEE
V. Vukmirović, "KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y", South Eastern European Journal of Communication, vol.1, br. 1, str. 151-161, 2019. [Online]. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
Puni tekst: engleski pdf 29 Kb
str. 162-162
preuzimanja: 163
citiraj
APA 6th Edition
Vukmirović, V. (2019). KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y. South Eastern European Journal of Communication, 1 (1), 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
MLA 8th Edition
Vukmirović, Valentina. "KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y." South Eastern European Journal of Communication, vol. 1, br. 1, 2019, str. 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151. Citirano 23.11.2024.
Chicago 17th Edition
Vukmirović, Valentina. "KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y." South Eastern European Journal of Communication 1, br. 1 (2019): 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
Harvard
Vukmirović, V. (2019). 'KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y', South Eastern European Journal of Communication, 1(1), str. 151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
Vancouver
Vukmirović V. KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y. South Eastern European Journal of Communication [Internet]. 2019 [pristupljeno 23.11.2024.];1(1):151-161. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
IEEE
V. Vukmirović, "KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y", South Eastern European Journal of Communication, vol.1, br. 1, str. 151-161, 2019. [Online]. https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151
Sažetak
Realizacijom aktivnosti društveno odgovornoga poslovanja organizacije mogu postići višestruke pozitivne učinke, kao što su uspostavljanje i unapređenje odnosa s ključnim stakeholderima, generiranje profita i privlačenje investicija, stjecanje naklonosti i podrške potrošača koji postaju promotori organizacije i njezinih proizvoda, te izgradnja i unapređenje korporativnoga imidža. Moderni potrošači visoko vrednuju napore organizacija da podrže i pridonesu razvoju lokalnih zajednica u okviru kojih posluju. Budući da je pojava suvremenih medija transformirala način razmjene informacija s ključnim stakeholderima, prije svega potrošačima, komuniciranje aktivnosti društveno odgovornoga poslovanja potrebno je prilagoditi novim kanalima komunikacije i preferencijama ciljnih auditorija.
S obzirom na to da će u bliskoj budućnosti pripadnici generacije Y činiti većinu radno aktivnih ljudi i najveću potrošačku grupu, dok istraživanja pokazuju da ta demografska grupa preferencije prema
organizacijama temelji na percepciji o njihovoj društvenoj angažiranosti, u ovome radu istražit će se uloga suvremenih medija u učinkovitome komuniciranju društveno odgovornoga poslovanja i njezin
potencijal za uspostavljanje i unapređenje odnosa s potrošačima u domaćoj poslovnoj praksi.
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje; suvremeni mediji; unapređenje odnosa s potrošačima; generacija Y
Hrčak ID:
233067
URI
https://hrcak.srce.hr/233067
Datum izdavanja:
28.6.2019.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
Posjeta: 1.395
*