Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.47960/271-0457.2019.1.1.151

KOMUNICIRANJE DRUŠTVENOODGOVORNOGA POSLOVANJA USUVREMENIM MEDIJIMA: STAVOVI IPREFERENCIJE PRIPADNIKA GENERACIJE Y

Valentina Vukmirović ; Fakultet organizacionih nauka, Univerzitet u Beogradu, Beograd, Srbija


Puni tekst: hrvatski pdf 374 Kb

str. 151-161

preuzimanja: 312

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 29 Kb

str. 162-162

preuzimanja: 107

citiraj


Sažetak

Realizacijom aktivnosti društveno odgovornoga poslovanja organizacije mogu postići višestruke pozitivne učinke, kao što su uspostavljanje i unapređenje odnosa s ključnim stakeholderima, generiranje profita i privlačenje investicija, stjecanje naklonosti i podrške potrošača koji postaju promotori organizacije i njezinih proizvoda, te izgradnja i unapređenje korporativnoga imidža. Moderni potrošači visoko vrednuju napore organizacija da podrže i pridonesu razvoju lokalnih zajednica u okviru kojih posluju. Budući da je pojava suvremenih medija transformirala način razmjene informacija s ključnim stakeholderima, prije svega potrošačima, komuniciranje aktivnosti društveno odgovornoga poslovanja potrebno je prilagoditi novim kanalima komunikacije i preferencijama ciljnih auditorija.
S obzirom na to da će u bliskoj budućnosti pripadnici generacije Y činiti većinu radno aktivnih ljudi i najveću potrošačku grupu, dok istraživanja pokazuju da ta demografska grupa preferencije prema
organizacijama temelji na percepciji o njihovoj društvenoj angažiranosti, u ovome radu istražit će se uloga suvremenih medija u učinkovitome komuniciranju društveno odgovornoga poslovanja i njezin
potencijal za uspostavljanje i unapređenje odnosa s potrošačima u domaćoj poslovnoj praksi.

Ključne riječi

društveno odgovorno poslovanje; suvremeni mediji; unapređenje odnosa s potrošačima; generacija Y

Hrčak ID:

233067

URI

https://hrcak.srce.hr/233067

Datum izdavanja:

28.6.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 947 *