Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.32728/mo.14.1.2019.04

ANALIZA ZASTUPLJENOSTI TIMSKOGA RADA NA MREŽNIM STRANICAMA SREDNJOŠKOLSKIH INSTITUCIJA U ISTARSKOJ I BRODSKO-POSAVSKOJ ŽUPANIJI

Ljiljana Tadić Komadina orcid id orcid.org/0000-0003-4122-9314 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Dea Lazić Hasanagić orcid id orcid.org/0000-0002-3756-1296 ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Luka Pongračić orcid id orcid.org/0000-0002-2378-822X ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilište Jurja Dobrile u Puli


Puni tekst: hrvatski pdf 114 Kb

str. 55-72

preuzimanja: 522

citiraj


Sažetak

Timski rad je u današnjem kulturno pluralističkom društvu postao predmetom uspješnoga poslovanja koji se počeo primjenjivati i u odgojno-obrazovnim institucija- ma. Jedan od načina prikazivanja imidža škole je na mrežnim stranica pa se njiho- vom analizom sadržaja može stvoriti slika o pridavanju važnosti provođenja timsko- ga rada u školama. Cilj je ovog rada na temelju mrežnih stranica svih srednjih škola u Istarskoj i Brodsko-posavskoj županiji utvrditi koliko se često objavljuju tekstovi s ključnom riječi „timski rad“, u kojem kontekstu i komu su namijenjeni. Svrha istraži- vanja je prikupiti podatke o zastupljenosti ključnoga pojma „timski rad“ na mrežnim stranicama spomenutih srednjih škola. Rezultati analize dali su odgovor na pitanje je li timski rad postao dio obrazovne politike u srednjim školama. Nažalost, pokazalo se da se timskom radu ne pridaje veći značaj u objavama koje se mogu naći na mrežnim stranicama navedenih škola.

Ključne riječi

mrežne stranice; obrazovna politika; odgojno-obrazovne institucije; srednje škole; timski rad

Hrčak ID:

233167

URI

https://hrcak.srce.hr/233167

Datum izdavanja:

30.1.2020.

Posjeta: 1.235 *