Stručni rad
https://doi.org/10.32728/mo.14.1.2019.05
SURADNIČKO UČENJE U NASTAVI PRIMARNOGA OBRAZOVANJA
Lidija Pecko
orcid.org/0000-0003-1397-7948
; OŠ „Dobriša Cesarić“, Požega
Sažetak
U radu su predstavljeni rezultati ispitivanja stavova učitelja o primjeni surad- ničkoga učenja u nastavi primarnoga obrazovanja. Cilj je rada bio ispitati i utvrditi koliko često učitelji primjenjuju suradničko učenje u razrednoj nastavi i koliko se ova strategija učenja pokazala učinkovitom. Od metoda u radu je korištena metoda teo- rijske analize, od tehnika – tehnika anketiranja, a od instrumenata – anketni upitnik za učitelje konstruiran za namjere ovoga istraživanja. Rezultati istraživanja pokazuju da je suradničko učenje često primjenjivana strategija učenja u okviru svih nastavnih predmeta u nižim razredima osnovne škole. Učitelji najčešće tjedno i dnevno planiraju suradničko učenje u predmetima priroda i društvo te u hrvatskome jeziku, a mjeseč- no najčešće planiranju suradničko učenje iz likovne i glazbene kulture. Preporučuju ranije započeti sa suradničkim učenjem, bolje opremiti školu raznim pomagalima i materijalima te uputiti i roditelje u određene metode, tako da i oni mogu pridonijeti njihovu korištenju u ponavljanju i učenju nastavnoga sadržaja kod kuće.
Ključne riječi
osnovna škola; suradničko učenje; strategija; planiranje; razredna nastava.
Hrčak ID:
233168
URI
Datum izdavanja:
30.1.2020.
Posjeta: 4.177 *