Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2019.2.1.71

ODNOSI S JAVNOŠĆU I PRO BONO KAMPANJE

Kristijan Sedak orcid id orcid.org/0000-0002-6755-0176 ; Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Veronika Novoselac orcid id orcid.org/0000-0001-7063-7195 ; Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 315 Kb

str. 79-79

preuzimanja: 166

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 457 Kb

str. 71-78

preuzimanja: 238

citiraj


Sažetak

Korporativna društvena odgovornost (CSR) koncept je u kojemu poslovni subjekt voljno i u interakciji
s drugim strankama odlučuje pridonijeti boljemu društvu. DOP gradi i povezuje tvrtke, zaposlenike
i zajednicu. Jedan od primjera takva poslovanja je uzimanje slučajeva pro bono (latinsko: za opće
dobro). Besplatno predstavljanje klijenata na volonterskoj osnovi prihvatljiv je i dobrodošao način
rješavanja poslovnih problema, uglavnom iz financijskih razloga. Za tvrtke i organizacije to je metoda
izgradnje novih socijalnih i profesionalnih odnosa preko aktivne izgradnje imidža i proširivanja
njihova popisa zadovoljnih klijenata.

Ključne riječi

društvena odgovornost poduzeća; odnosi s javnošću; pro bono

Hrčak ID:

233237

URI

https://hrcak.srce.hr/233237

Datum izdavanja:

10.12.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.032 *