Stručni rad
https://doi.org/10.32903/zs.65.1-2.18
STAVOVI UČENIKA O IMPLEMENTACIJI KURIKULUMA INFORMATIČKIH PREDMETA U SREDNJE ŠKOLE
Tomislav Jakopec
; Filozofski fakultet Osijek, Sveučilište u Osijeku, Republika Hrvatska
Ivica Zelić
; GAUDEAMUS, prva privatna srednja škola u Osijeku s pravom javnosti, Republika Hrvatska
Dragan Šupe
; Elektrotehnička škola Split, Republika Hrvatska
Sažetak
U sklopu projekta ICT Znanstveni laboratorij provedeno je istraživanje s ciljem ispitivanja stavova učenika o implementiranju kurikuluma informatičkih predmeta u srednje škole. U istraživanju su sudjelovala 142 učenika privatnih srednjih škola „Gaudeamus“ i „Pitagora“, od čega 72 učenice i 70 učenika koji su ispunili anketu od 13 pitanja. Analizom rezultata utvrđeno je s jedne strane da u dvjema školama ukupno 78,00 % učenika pohađa nastavu informatike u školi i u velikom se postotku slažu s tvrdnjom da im je informatička pismenost važna za buduće zanimanje, dok s druge strane među njima 53,00 % učenika nije upoznato s kraticom IKT (informacijsko-komunikacijska tehnologija). Učenici se uglavnom slažu s tvrdnjom da im postojeća nastava informatike nije dovoljna za nastavak obrazovanja. Takvi rezultati navode na zaključak da je potrebno obogatiti sadržaje iz nastavnog predmeta informatika, a za što postoji velik interes među samim učenicima.
Ključne riječi
informatički predmeti; kurikulum; stavovi roditelja; stavovi učenika; srednja škola
Hrčak ID:
233562
URI
Datum izdavanja:
2.12.2019.
Posjeta: 2.239 *