Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 02.12.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 05.02.2020.

Sadržaj

Puni tekst

ODNOS PETFAKTORSKOG MODELA LIČNOSTI I ŠKOLSKOG USPJEHA KOD UČENIKA SREDNJIH ŠKOLA (str. 45-55)

Doris Matošić
Izvorni znanstveni članak


Model of Work - a Factor in the Success of swimming Lessons (str. 70-71)

Dražen Rastovski
Izvorni znanstveni članak


Aktivitäten der Jugendlichen im Gemeinwesen – Meinung der Studierenden (angehenden LehrerInnen) (str. 99-99)

Marina Diković, Tina Drenjančević
Izvorni znanstveni članak


GOVORNIŠTVO – POTREBA U HRVATSKOMU ODGOJNO-OBRAZOVNOMU SUSTAVU (str. 171-180)

Danijela Sunara-Jozek
Prethodno priopćenje


STRUČNI SURADNICI U GLAZBENIM ŠKOLAMA U REPUBLICI HRVATSKOJ (str. 181-186)

Marina Sokol
Prethodno priopćenje


NEODRŽIVOST TRADICIONALNOG OBRAZOVANJA U SUZBIJANJU MARGINALIZACIJE (str. 189-199)

Sofija Vrcelj, Siniša Kušić, Anita Zovko
Pregledni rad


Snaga priče u funkciji razvoja jezične pismenosti (str. 205-206)

Jasmina Delcheva Dizdarevikj, Vedran Dizdarevikj
Pregledni rad


Attitudes of Students and Parents towards Implementation of IT Subjects' Curriculums in Secondary Schools (str. 238-238)

Tomislav Jakopec, Ivica Zelić, Dragan Šupe
Stručni rad


ISPITNA TJESKOBA KOD UČENIKA UČENIČKIH DOMOVA U REPUBLICI HRVATSKOJ (str. 239-249)

Siniša Brlas, Ana Imrović, Karolina Jukić, Ivana Martinušić, Tomislav Šokec
Stručni rad


KVALITETA SURADNJE UČITELJA I POMOĆNIKA U NASTAVI IZ PERSPEKTIVE UČITELJA I POMOĆNIKA (str. 251-259)

Mateja Marinić, Klara Matejčić, Ljiljana Igrić
Stručni rad


Bildung für Werte in der Schule (str. 260-260)

Tanja Maltar Okun
Stručni rad


UČENJE ČITANJA I STRATEGIJE U RANOM POUČAVANJU (str. 281-290)

Simona Mlaker Šušek
Stručni rad


Mojca Kukanja Gabrijelčič i Keli Gorela. Nadarjenost na predšolski stopnji (str. 293-294)

Davorka Kalčić
Recenzija, Prikaz slučaja


Posjeta: 77.427 *