Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.46458/27121097.2019.25.51

ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE

Irena Pandža Bajs orcid id orcid.org/0000-0002-9191-8719 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 439 Kb

str. 51-70

preuzimanja: 520

citiraj


Sažetak

Uspješno upravljanje marketingom turističkih destinacija rezultira pružanjem vrijednosti turističke destinacije kakvu turisti očekuju i žele što dalje vodi visokoj razni zadovoljstva i pozitivnim namjerama budućih ponašanja u kontekstu ponovnog dolaska ili preporuka prijateljima i obitelji da posjete tu destinaciju. Za svaku destinaciju važno je utvrditi kako turist percipira vrijednost njezine turističke ponude u svojoj savjesti te koji to čimbenici ponude određuju razinu percipirane vrijednosti kod njezinih trenutnih i potencijalnih turista. Analiza tih čimbenika daje smjernice kako poboljšati postojeću turističku ponudu te kako treba izgledati ponuda u budućnosti koja bi s povećanjem percipirane vrijednosti utjecala i na poboljšanje zadovoljstva tih turista i ostvarivanje čvršćih i dugoročnijih veza s njima. Svrha rada je sustavna analiza relevantnih dosadašnjih spoznaja i pristupa utvrđivanja percipirane vrijednosti za turista, njegovog zadovoljstva i namjera budućeg ponašanja, što rezultira marketinškim modelom i smjernicama za kreiranje uspješne marketinške strategije turističke destinacije.

Ključne riječi

marketing turističke destinacije, percipirana vrijednost, zadovoljstvo, lojalnost,

Hrčak ID:

234247

URI

https://hrcak.srce.hr/234247

Posjeta: 861 *