Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.46458/27121097.2019.25.51
ODREDNICE UPRAVLJANJA MARKETINGOM TURISTIČKE DESTINACIJE
Irena Pandža Bajs
orcid.org/0000-0002-9191-8719
; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska
Sažetak
Uspješno upravljanje marketingom turističkih destinacija rezultira pružanjem vrijednosti turističke destinacije kakvu turisti očekuju i žele što dalje vodi visokoj razni zadovoljstva i pozitivnim namjerama budućih ponašanja u kontekstu ponovnog dolaska ili preporuka prijateljima i obitelji da posjete tu destinaciju. Za svaku destinaciju važno je utvrditi kako turist percipira vrijednost njezine turističke ponude u svojoj savjesti te koji to čimbenici ponude određuju razinu percipirane vrijednosti kod njezinih trenutnih i potencijalnih turista. Analiza tih čimbenika daje smjernice kako poboljšati postojeću turističku ponudu te kako treba izgledati ponuda u budućnosti koja bi s povećanjem percipirane vrijednosti utjecala i na poboljšanje zadovoljstva tih turista i ostvarivanje čvršćih i dugoročnijih veza s njima. Svrha rada je sustavna analiza relevantnih dosadašnjih spoznaja i pristupa utvrđivanja percipirane vrijednosti za turista, njegovog zadovoljstva i namjera budućeg ponašanja, što rezultira marketinškim modelom i smjernicama za kreiranje uspješne marketinške strategije turističke destinacije.
Ključne riječi
marketing turističke destinacije; percipirana vrijednost; zadovoljstvo; lojalnost;
Hrčak ID:
234247
URI
Datum izdavanja:
24.12.2019.
Posjeta: 1.797 *