Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

MARKETINŠKO USMJERAVANJE PREHRAMBENE INDUSTRIJE PREMA POTROŠAČIMA DIGITALNOG DOBA - GENERACIJI MILENIJALACA

Silvija Podoreški ; Podravka d.d., Koprivnica, Croatia
Damir Dobrinić orcid id orcid.org/0000-0002-8489-2688 ; Faculty of Organization and Informatics, University of Zagreb, Varaždin, Croatia


Puni tekst: hrvatski pdf 665 Kb

str. 141-152

preuzimanja: 314

citiraj


Sažetak

Izuzetno brze promjene svjetskih trendova suočavaju prehrambenu industriju s potrebom da postane agilnija, spremnija i elastičnija. Kako bi bili izvrsni u poslu koji rade, marketing stručnjaci istražuju, analiziraju ponašanje, preferencije i potrebe potrošača s ciljem razumijevanja načina na koji razmišljaju i djeluju (otkrivaju njihove misli, ideje i iskustva), a kako bi na bazi rezultata istraživanja ponudili vrijednosti prilagođene ciljnoj skupini potrošača. Rezultati brojnih istraživanja ukazuju kako je generacija milenijalaca stabilna skupina ogromnog potencijala, specifičnih obilježja, uvjerenja, vrijednosti i identiteta u odnosu na pripadnike prijašnjih generacija. Njihova brojnost te izuzetno jaka potrošačka snaga utječu na redefiniranje cjelokupnog gospodarstva i potrošačkog društva. To uključuje i prehrambenu industriju koja je primorana na ulaganje dodatnog angažmana s ciljem ostvarenja poslovnog uspjeha. Sve veći broj svjetskih poduzeća posvećuje se izazovu definiranja novih marketinških metoda te konkurentskih strategija kojim bi pridobili srce i um ovog značajnog, ali specifičnog ciljnog tržišta - generacije milenijalaca.

Ključne riječi

milenijalci; prehrambena industrija; marketing; konkurentnost

Hrčak ID:

234540

URI

https://hrcak.srce.hr/234540

Datum izdavanja:

1.3.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 988 *