Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32910/ep.71.1.2

KONKURENTSKI REPERTOAR PODUZEĆA U TELEKOMUNIKACIJSKOJ DJELATNOSTI

Darko Tipurić
Tereza Barun


Puni tekst: engleski pdf 469 Kb

str. 33-54

preuzimanja: 839

citiraj


Sažetak

Rad prikazuje kako konkurentski repertoar poduzeća i eksterno regulatorno okruženje utječu na uspješnost poduzeća u reguliranoj telekomunikacijskoj djelatnosti. Na temelju panel analize podataka na 103 poduzeća koja pružaju uslugu fiksnog pristupa Internetu krajnjim korisnicima u zemljama Europe i u vremenskom promatranju kroz tri godine, rezultati pokazuju da konkurentska agresivnost i kompleksnost poduzeća pozitivno utječu na rast udjela na tržištu. Za razliku od općeprihvaćenog mišljenja, rezultati empirijskog istraživanja pokazuju da najagresivnija poduzeća zapravo gube tržišni udio iz godinu u godinu. Kompleksnost i konkurentska agresivnost pozitivno utječu na promjenu udjela na tržištu kod nereguliranih poduzeća, dok to nije slučaj kod reguliranih poduzeća.

Ključne riječi

konkurentska dinamika; konkurentski repertoar; regulacija; telekomunikacijska djelatnost; fiksni pristup Internetu

Hrčak ID:

234809

URI

https://hrcak.srce.hr/234809

Datum izdavanja:

27.2.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.200 *