Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

GLOBALIZACIJA I OBRAZOVNE PERSPEKTIVE

Dominik Hudolin ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 94 Kb

str. 29-40

preuzimanja: 2.751

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 57 Kb

str. 41-41

preuzimanja: 179

citiraj


Sažetak

Globalizacijski procesi preobražavaju sve aspekte ljudskoga života. Sve veća povezanost i međuovisnost različitih dijelova suvremenoga svijeta očituje se putem novih i suvremenih potreba modernog društva. Globalizacija mijenja gospodarstvo, politiku, kulturu i društvo te postavlja svježe zahtjeve odgoju i obrazovanju. Povezivanje svjetskog tržišta potražuje standardizirane kompetencije i otvorenost za cjeloživotno učenje. Pedagogija kao društvena znanost prihvaća nove izazove te kreira moderan i suvremen odgoj i obrazovanje uključujući nove metode učenja obogaćene informacijsko-komunikacijskim tehnologijama te interkulturalnim vrijednostima i znanjima kao što je učenje stranih jezika. Ubrzani napredak globalnog društva iziskuje ustrajnu potrebu za stalnim i opetovanim usavršavanjem već stečenih kompetencija, ali i učenje novih. Konstantan razvoj i modernizacija odgojno-obrazovnog sustava imperativ je kojeg nameće suvremeno informacijsko i tehnološko društvo.

Ključne riječi

cjeloživotno učenje; globalizacija; informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT); suvremene kompetencije; učenje stranih jezika

Hrčak ID:

234862

URI

https://hrcak.srce.hr/234862

Datum izdavanja:

21.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.430 *