Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

POTICANJE SURADNJE UČENIKA 3. RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE

Matija Šunić ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Kristina Smažil ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sandra Dadić ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Darija Marić ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Antonela Jančić ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Anja Lončarić ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Klara Jurišić ; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 724 Kb

str. 113-129

preuzimanja: 2.047

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 65 Kb

str. 130-130

preuzimanja: 159

citiraj


Sažetak

U radu su prikazani aspekti razvoja i evaluacije suradničkih odnosa među učenicima, realizirani kao akcijsko istraživanje s učenicima trećeg razreda osnovne škole. Provođenje akcijskog istraživanja uvelike nam pomaže da u skladu s postavljenim ciljevima mijenjamo odgojno-obrazovnu praksu. Osnovni cilj istraživanja usmjeren je na poticanje učenika na kvalitetnu komunikaciju, toleranciju i međusobnu suradnju te učeničko zadovoljstvo sudjelovanjem u radioničkom obliku nastave. Rad na istraživanju odvijao se u dvije faze. U prvoj fazi akcijskog istraživanja osmišljavane su programske aktivnosti i sadržaji, kao i organizacija pedagoških radionica. U drugoj fazi akcijskog istraživanja paralelno su se odvijale realizacije aktivnosti i evaluacija samog procesa koja je obuhvatila ispitivanje mišljenja učenika i kritičkih prijatelja. Rezultati su pokazali kako učenici vole raditi u timu te kako im nije problem pružiti nekome pomoć ili ju tražiti od prijatelja. Nekolicina učenika izjasnila se kako više voli raditi samostalno. Učenici su naučili koliko je suradnja važna u našemu životu te da zajedničkim radom postižemo željene ciljeve i razvijamo socijalne vještine koje nas definiraju ne samo kao učenike nego i kao ljude izvan učionice.

Ključne riječi

kvalitetna komunikacija; pedagoške radionice; razredna nastava; suradnički odnosi

Hrčak ID:

234869

URI

https://hrcak.srce.hr/234869

Datum izdavanja:

21.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.310 *