Stručni rad
POTICANJE SURADNJE UČENIKA 3. RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE
Matija Šunić
; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Kristina Smažil
; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sandra Dadić
; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Darija Marić
; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Antonela Jančić
; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Anja Lončarić
; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Klara Jurišić
; Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osijek, Hrvatska
Sažetak
U radu su prikazani aspekti razvoja i evaluacije suradničkih odnosa među učenicima, realizirani kao akcijsko istraživanje s učenicima trećeg razreda osnovne škole. Provođenje akcijskog istraživanja uvelike nam pomaže da u skladu s postavljenim ciljevima mijenjamo odgojno-obrazovnu praksu. Osnovni cilj istraživanja usmjeren je na poticanje učenika na kvalitetnu komunikaciju, toleranciju i međusobnu suradnju te učeničko zadovoljstvo sudjelovanjem u radioničkom obliku nastave. Rad na istraživanju odvijao se u dvije faze. U prvoj fazi akcijskog istraživanja osmišljavane su programske aktivnosti i sadržaji, kao i organizacija pedagoških radionica. U drugoj fazi akcijskog istraživanja paralelno su se odvijale realizacije aktivnosti i evaluacija samog procesa koja je obuhvatila ispitivanje mišljenja učenika i kritičkih prijatelja. Rezultati su pokazali kako učenici vole raditi u timu te kako im nije problem pružiti nekome pomoć ili ju tražiti od prijatelja. Nekolicina učenika izjasnila se kako više voli raditi samostalno. Učenici su naučili koliko je suradnja važna u našemu životu te da zajedničkim radom postižemo željene ciljeve i razvijamo socijalne vještine koje nas definiraju ne samo kao učenike nego i kao ljude izvan učionice.
Ključne riječi
kvalitetna komunikacija; pedagoške radionice; razredna nastava; suradnički odnosi
Hrčak ID:
234869
URI
Datum izdavanja:
21.12.2018.
Posjeta: 3.310 *