Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.20901/ms.10.20.5

Medijska pedagogija neovisna o dimenziji dobi

Rebekka Haubold ; Leipzig University, Leipzig, Germany


Puni tekst: engleski pdf 592 Kb

str. 89-106

preuzimanja: 707

citiraj


Sažetak

Dob je statična sociodemografska dimenzija, no pitanje je je li to još uvijek korisna kategorija za medijsku pedagogiju i medijske kompetencije. Ovaj članak teorijski propituje usredotočenost na dob u istraživanju i praksi njemačke medijske pedagogije. Teza ovog članka jest da se dominantni fokus na dob treba preusmjeriti na zanemarene kontekste i načine kako ih otkriti. Ključna je stvar razlikovati slučajeve u kojima ima smisla usredotočiti se na dobne skupine u medijskim pedagoškim istraživanjima i praksama od onih u kojima je to diskriminatorno i manje važno od ostalih čimbenika. Stoga se analizira povijesni razvoj koji je opravdao koncentraciju na tu temu u njemačkoj medijskoj pedagogiji i prekomjerni naglasak na pojmovima koji se vezuju uz dob.

Ključne riječi

međugeneracijski pristup; medijska pedagogija; Njemačka; diskriminacija; pismenost

Hrčak ID:

236143

URI

https://hrcak.srce.hr/236143

Datum izdavanja:

24.3.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.995 *