Recenzija, Prikaz slučaja
Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"
Željko Blagus
Puni tekst: hrvatski pdf 1.625 Kb
str. 103-106
preuzimanja: 555
citiraj
APA 6th Edition
Blagus, Ž. (2005). Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti". Market-Tržište, 17 (1-2), 103-106. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/21994
MLA 8th Edition
Blagus, Željko. "Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"." Market-Tržište, vol. 17, br. 1-2, 2005, str. 103-106. https://hrcak.srce.hr/21994. Citirano 03.01.2025.
Chicago 17th Edition
Blagus, Željko. "Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"." Market-Tržište 17, br. 1-2 (2005): 103-106. https://hrcak.srce.hr/21994
Harvard
Blagus, Ž. (2005). 'Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"', Market-Tržište, 17(1-2), str. 103-106. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/21994 (Datum pristupa: 03.01.2025.)
Vancouver
Blagus Ž. Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti". Market-Tržište [Internet]. 2005 [pristupljeno 03.01.2025.];17(1-2):103-106. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21994
IEEE
Ž. Blagus, "Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti"", Market-Tržište, vol.17, br. 1-2, str. 103-106, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/21994. [Citirano: 03.01.2025.]
Sažetak
Prikaz knjige "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti" autora Tomislava Šole
Ključne riječi
Hrčak ID:
21994
URI
https://hrcak.srce.hr/21994
Datum izdavanja:
1.12.2005.
Posjeta: 2.431
*