Skip to the main content

Review article

Školski knjižničar u inkluzivnom obrazovanju

Ivana Rakonić Leskovar orcid id orcid.org/0000-0002-9770-6880 ; OŠ Dragutina Lermana, Brestovac


Full text: croatian pdf 410 Kb

page 29-44

downloads: 518

cite


Abstract

Inkluzivno obrazovanje podrazumijeva kvalitetno obrazovanje svih učenika bez obzira na njihove različitosti, a odnosi se na cjelokupni odgojno-obrazovni sustav. Važnost inkluzivnog obrazovanja potvrđena je nizom zakonskih i normativnih akata kako u Republici Hrvatskoj tako i u ostalim europskim zemljama, a da je inkluzivno obrazovanje važno naglašava podatak kako je sve više učenika koji su socijalno obespravljeni. Ovaj članak prikazat će problematiku inkluzivnog obrazovanja kroz analizu zakonskih i normativnih akata koji upućuju na važnost provedbe inkluzivnog obrazovanja u odgojno-obrazovnim institucijama i utvrditi uključenost školskog knjižničara u inkluzivno obrazovanje u Republici Hrvatskoj.

Keywords

inkluzivno obrazovanje, pravo na obrazovanje, školski knjižničar, knjižnica

Hrčak ID:

239615

URI

https://hrcak.srce.hr/239615

Publication date:

22.5.2019.

Article data in other languages: english

Visits: 1.780 *