Pregledni rad
Školski knjižničar u inkluzivnom obrazovanju
Ivana Rakonić Leskovar
orcid.org/0000-0002-9770-6880
; OŠ Dragutina Lermana, Brestovac
Sažetak
Inkluzivno obrazovanje podrazumijeva kvalitetno obrazovanje svih učenika bez obzira na njihove različitosti, a odnosi se na cjelokupni odgojno-obrazovni sustav. Važnost inkluzivnog obrazovanja potvrđena je nizom zakonskih i normativnih akata kako u Republici Hrvatskoj tako i u ostalim europskim zemljama, a da je inkluzivno obrazovanje važno naglašava podatak kako je sve više učenika koji su socijalno obespravljeni. Ovaj članak prikazat će problematiku inkluzivnog obrazovanja kroz analizu zakonskih i normativnih akata koji upućuju na važnost provedbe inkluzivnog obrazovanja u odgojno-obrazovnim institucijama i utvrditi uključenost školskog knjižničara u inkluzivno obrazovanje u Republici Hrvatskoj.
Ključne riječi
inkluzivno obrazovanje, pravo na obrazovanje, školski knjižničar, knjižnica
Hrčak ID:
239615
URI
Datum izdavanja:
22.5.2019.
Posjeta: 1.780 *