Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj

Andrea Sudarević orcid id orcid.org/0000-0003-2030-6376 ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Gradska i sveučilišna knjižnica Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 694 Kb

str. 77-96

preuzimanja: 1.518

citiraj


Sažetak

Razvojem tržišta elektroničke knjige, nakladnici se nalaze na prekretnici da odgovore velikim promjenama koje se događaju u digitalnom svijetu. Elektronička knjiga je sve popularnija, a uređaji za njihovo čitanje sve jednostavniji i dostupniji korisnicima. Nakladnici imaju zadatak zadovoljiti želje i potrebe korisnika, a njihove potrebe se mijenjaju. Također, zadatak im je ponuditi veći izbor knjiga kako bi udio elektroničke knjige na tržištu bio značajniji, a cijena elektroničke knjige i elektroničkih čitača prihvatljivija hrvatskim čitateljima. Situacije u kojima se hrvatsko nakladništvo nalazilo u prošlosti često su bile vezane za državnu politiku i ideologiju koja je nakladništvo koristila u promotivne svrhe. U današnje vrijeme globalne povezanosti nemamo izgovora da nakladničke trendove ne možemo pratiti jer smo ograničeni određenim cenzurama, danas smo ograničeni jer ne prihvaćamo rizike koje određena ulaganja nose sa sobom.

Ključne riječi

elektronička knjiga (e-knjiga), elektronički čitač (e-čitač), elektroničko nakladništvo, marketing

Hrčak ID:

239618

URI

https://hrcak.srce.hr/239618

Datum izdavanja:

22.5.2019.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.351 *