Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.3

TEHNOLOGIJA U RAZREDU: TEHNOLOŠKA PEDAGOŠKA I SADRŽAJNA ZNANJA UČITELJA EFL-a

Amirul Mukminin ; „The Graduate School“Universitas Jambi, Jambi, Indonesia
Akhmad Habibi ; „The Graduate School“Universitas Jambi, Jambi, Indonesia
/ Fridiyanto ; Universitas Islam Negeri Sultan Thaha Saifuddin Jambi, Indonesia


Puni tekst: engleski pdf 894 Kb

str. 24-36

preuzimanja: 902

citiraj


Sažetak

Ovo je studija kombinirane metode s uzastopnim obrazloženjem usmjerenom na ispitivanje razine tehnološkog znanja nastavnika EFL-a u srednjim školama u Indoneziji. U ovom istraživanju dobrovoljno je uključeno ukupno 375 učitelja iz javnih škola smještenih u južnom dijelu otoka Sumatre u Indoneziji. Kako bi se prilagodio kontekstu studije, TPACK istraživanje je prilagođeno iz prethodne literature s ukupnim Cronbachovim alfa rasponom od .82 do .89. Prilagođeni instrumenti su potvrđeni valjanošću sadržaja koja uključuje četiri stručnjaka za obrazovnu tehnologiju i jednog stručnjaka za prijevod s engleskog na indonezijski jezik. Primijenili smo i Cronbachovo alfa testiranje, pouzdanost prilagođenih instrumenata (0.75 do 1.89). Srednja i p vrijednost su navedeni u kvantitativnom izvješću. Poslije smo intervjuirali nastavnike pomoću polustrukturiranog intervjua u kojem su se pitanja temeljila na anketnim stavkama. Podaci su prepisani, prevedeni, kodirani i stavljeni u teme. Nalazi su pokazali da su svi učitelji više poznavali tradicionalnu, netehnološku koncepciju pedagogije i sadržaje od tehnološke pedagogije i tehnološkog sadržaja.

Ključne riječi

EFL nastavnici; indonezijski EFL nastavnici; mješovita metoda; TPACK

Hrčak ID:

240172

URI

https://hrcak.srce.hr/240172

Datum izdavanja:

30.6.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.251 *