Informatologia, Vol. 53 No. 1-2, 2020.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.3
TEHNOLOGIJA U RAZREDU: TEHNOLOŠKA PEDAGOŠKA I SADRŽAJNA ZNANJA UČITELJA EFL-a
Amirul Mukminin
; „The Graduate School“Universitas Jambi, Jambi, Indonesia
Akhmad Habibi
; „The Graduate School“Universitas Jambi, Jambi, Indonesia
/ Fridiyanto
; Universitas Islam Negeri Sultan Thaha Saifuddin Jambi, Indonesia
Sažetak
Ovo je studija kombinirane metode s uzastopnim obrazloženjem usmjerenom na ispitivanje razine tehnološkog znanja nastavnika EFL-a u srednjim školama u Indoneziji. U ovom istraživanju dobrovoljno je uključeno ukupno 375 učitelja iz javnih škola smještenih u južnom dijelu otoka Sumatre u Indoneziji. Kako bi se prilagodio kontekstu studije, TPACK istraživanje je prilagođeno iz prethodne literature s ukupnim Cronbachovim alfa rasponom od .82 do .89. Prilagođeni instrumenti su potvrđeni valjanošću sadržaja koja uključuje četiri stručnjaka za obrazovnu tehnologiju i jednog stručnjaka za prijevod s engleskog na indonezijski jezik. Primijenili smo i Cronbachovo alfa testiranje, pouzdanost prilagođenih instrumenata (0.75 do 1.89). Srednja i p vrijednost su navedeni u kvantitativnom izvješću. Poslije smo intervjuirali nastavnike pomoću polustrukturiranog intervjua u kojem su se pitanja temeljila na anketnim stavkama. Podaci su prepisani, prevedeni, kodirani i stavljeni u teme. Nalazi su pokazali da su svi učitelji više poznavali tradicionalnu, netehnološku koncepciju pedagogije i sadržaje od tehnološke pedagogije i tehnološkog sadržaja.
Ključne riječi
EFL nastavnici; indonezijski EFL nastavnici; mješovita metoda; TPACK
Hrčak ID:
240172
URI
Datum izdavanja:
30.6.2020.
Posjeta: 3.233 *