Informatologia, Vol. 53 No. 1-2, 2020.
Pregledni rad
https://doi.org/10.32914/i.53.1-2.5
PARADIGMATSKA PROMIŠLJANJA O KULTURI MEDIJA I ODNOSIMA S JAVNOSTIMA
Mario Plenković
; Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska & Alma Mater Europaea – ECM, Maribor, Slovenija
Daria Mustić
; Grafički fakultet, Sveučilište u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska & Alma Mater Europaea – ECM, Maribor, Slovenija
Sažetak
U radu se izvješćuje o dijelu istraživačkih rezultata i postignuća na međunarodnim znanstvenim projektima: „Hrvatska medijska komunikacija u konvergentnom okruženju“(Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska) i „Strateški komunikacijski management“ (Alma Mater Europaea – EASA, Maribor, Slovenija). Cilj ovog istraživčkog rada je paradigmatska prezentacija i publiciranje zasebno odabranih tematskih medijskih istraživačkih paradigmi u jedan sustavni paradigmatski komunikacijski lanac koji afirmira kulturu, medije i odnose s javnostima (Case study: „Media, Culture and Public Relations“ (2012.- 2020.). U radu je korištena kvalitativna i kvantitativna paradigmatska ontološka, epistemiološka, aksiološka, retorička i komunikološka istraživačka metodologija. Projektno paradigmatsko istraživanje je provedeno u vremenskim istraživačkim granicama od 2012. do 2020.godine. Dobiveni istraživački rezultati i provedena komunikološka analiza suštine i oblika kulture medijske komunikacije i odnosa s javnostima je novi paradigmatski znanstveni doprinos kulturi medijske komunikacije i unapređenju uloge i funkcije odnosa s javnostima u novom inkluzivnom informacijskom društvu.
Ključne riječi
Komunikacijska znanost; paradigma; kultura; mediji; odnosi s javnošću; medijska komunikacija
Hrčak ID:
240176
URI
Datum izdavanja:
30.6.2020.
Posjeta: 2.110 *