Kineziologija, Vol. 9. No. 1.-2., 1979.
Pregledni rad
Efikasnost nastave fizičkog odgoja
Maurice Pieron
; University of Liege
Sažetak
U članku se opisuje nekoliko tipova varijabli, koje ukazuju na efikasnost nastave kao što su klima u razredu i funkcije i značenja intervencija nastavnika. Unutar intervencija nastavnika raspravlja se o funkcijama organizacije, intervencijama sadržaja i funkcijama feedbacka (povratne informacije). Navode se i neke varijable za procjenu ponašanja učenika, kao što su trajanje aktivnosti, trajanje organizacije nastave i neproduktivno vrijeme. Također se prredlažu neki načini promjene ponašanja nastavnika. Predlaže se da se smanji učestalost negativnih intervencija, da se učenicima osigura više povratnih informacija i više pozitivnog pojačanja, da se stvori povjerljivija klima u razredu i smanji vrijeme potrebno za organizaciju u cilju poboljšanja efikasnosti nastave tjelesnog odgoja.
Ključne riječi
Hrčak ID:
240923
URI
Datum izdavanja:
1.1.1979.
Posjeta: 1.028 *