Stručni rad
IZAZOVI U PERCEPCIJI I PRIJEVODU ENGLESKOG POSLOVNOG NAZIVLJA U HRVATSKOM JEZIKU
Ivana Bratić
orcid.org/0009-0003-0024-8129
; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska
Ivana Kardum Goleš
orcid.org/0000-0002-0819-8555
; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska
Goran Crnica
orcid.org/0000-0001-8635-3023
; Veleučilište u Šibeniku, Šibenik, Hrvatska
Sažetak
Svi možemo svjedočiti da su globalna ekonomija, upotreba Interneta i društvenih medija rezultirali većim brojem engleskog poslovnog nazivlja koji kruži na globalnoj razini, što neizostavno utječe i na hrvatski jezik. Autori u ovom radu analiziraju različite prijevode pojedinih često korištenih izraza poslovnog engleskog iz udžbenika i razlike u njihovoj percepciji na engleskom i hrvatskom jeziku. Te razlike mogu biti posljedica uključivanja studenata u novo društveno i obrazovno okruženje, njihovog prethodnog poznavanja engleskog jezika i stjecanja novog vokabulara za posebne svrhe tijekom studija na Veleučilištu u Šibeniku.
Ključne riječi
globalizacija, konceptualno značenje, jezik u kontekstu, društvena pozadina, prijevodi.
Hrčak ID:
241622
URI
Datum izdavanja:
27.7.2020.
Posjeta: 1.494 *