Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

DVOSTRUKO IZNIMNE DJECE

Nataša Salter ; Osnovna škola Kungota, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 168 Kb

str. 196-203

preuzimanja: 329

citiraj


Sažetak

U Sloveniji obrazovni sustav posvećuje puno pažnje djeci i adolescentima s posebnim potrebama, ali ne i djeci i adolescentima s različitim talentima. Međutim, postoji posebno područje dvostruko iznimne djece - oni se prema istraživanjima najčešće zanemaruju, neki stručnjaci [1] otkrivaju da je oko 36% djece sa specifičnim poteškoćama u učenju također talentirano. Dvostruko iznimna djeca imaju problema, koja kombiniraju različite nedosljednosti i teško prihvaćaju različitosti školskih postignuća u pojedinim područjima učenja.
U radu s dvostruko izuzetnom djecom vrlo je velik problem ispravno prepoznati djetetove probleme i talente. Često prođu neopaženo barem prve godine škole.

Ključne riječi

talent, djece sa specifičnim poteškoćama u učenju , dvostruko izuzetna djeca, samopoštovanje.

Hrčak ID:

241963

URI

https://hrcak.srce.hr/241963

Datum izdavanja:

21.8.2020.

Posjeta: 801 *