Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

BIBLIJSKA DIDAKTIKA U OSNOVNOŠKOLSKOM VJERONAUKU

Jadranka Garmaz orcid id orcid.org/0000-0002-5239-1985 ; Katolički bogoslovni fakultet, Sveučilište u Splitu


Puni tekst: hrvatski pdf 207 Kb

str. 607-628

preuzimanja: 3.012

citiraj


Sažetak

Pitanje o suvremenim načinima komuniciranja s Biblijom jedno je od gorućih vjeronaučnih pitanja i implicira kategorije iskustva, relevantnosti i životne orijentacije. Ono glasi: na koji način Biblija današnjim učenicima može ponuditi životnu orijentaciju? Kako se može povezati životno iskustvo učenika s onim biblijskog čovjeka tako da biblijska istina o tome da Bog ljubi čovjeka postane učenicima plauzibilna i relevantna za život? Na neka od tih pitanja u ovom ćemo radu odgovoriti s didaktičko-metodičkog stajališta. U prvom dijelu riječ je o pedagoškoj ulozi Biblije u vjeronauku. U drugom podastiremo načela iskustvene i cjelovite nastave u komunikaciji s Biblijom. U trećem dijelu izlažemo didaktičko-metodičke elemente u pristupu Bibliji i neke suvremene metode vjeronaučnog rada s Biblijom. Dodatak potvrđuje središnjost biblijskih sadržaja u Planu i programu katoličkoga vjeronauka za osnovnu školu i nudi njihov pregled po razredima.

Ključne riječi

Biblija, vjeronauk, metode komunikacije s Biblijom, cjelovito i iskustveno učenje, vjeronaučni program

Hrčak ID:

22346

URI

https://hrcak.srce.hr/22346

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.934 *