Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Razvoj igre za Oculus Rift dk2

Stjepan Rusan
Nenad Breslauer orcid id orcid.org/0000-0001-8891-6299 ; Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 455 Kb

str. 49-56

preuzimanja: 286

citiraj


Sažetak

Rad prikazuje ostvarivanje sustava virtualne stvarnosti u izrade igre tipa FPS (eng. First-personal shooter) korištenjem razvojnoga okruženja Unity i naočala za virtualnu stvarnost Oculus rift dk2. Provedena je anketa o samoj igri kako bi se doznalo više o iskustvu korištenja sustava te koje su prednosti i nedostaci igre. Napredne tehnologije računalne grafike u stvarnom vremenu koriste se u računalnim igrama što predstavlja vrlo inovativno područje razvoja, te je ujedno i jedno od tržišno najzanimljivijih područja. Čime u velikoj mjeri daju poticaj razvoju tehnologije grafike u stvarnom vremenu. First Person Shooter računarske igre imaju najveću popularnost među žanrovima igara u virtualnom svijet u kojoj igrač sve promatra iz perspektive glavnog lika, tj. "kroz njegove oči". Ovaj žanr je iznimno popularan i profitabilan, a razvojem virtualne stvarnosti popularnost mu sve više jača.

Ključne riječi

Unity game engine, FPS, Oculus Rift dk2, Visual Studio

Hrčak ID:

242443

URI

https://hrcak.srce.hr/242443

Datum izdavanja:

6.7.2020.

Posjeta: 1.088 *