Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

KAKO DO DRUŠTVA KOJE UČI

Nikola Pastuović ; Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet


Puni tekst: hrvatski pdf 118 Kb

str. 421-441

preuzimanja: 4.104

citiraj


Sažetak

U radu se problematiziraju koncepti «društva koje uči» i «društva znanja» te njihova uporaba u znanstvenom i političkom diskursu. Prikazuju se gospodarski, politički i kulturni ciljevi obrazovanja i njihova veza s društvenim razvojem i kvalitetom života. Posebna pozornost se posvećuje problemu transpozicije znanstvenih spoznaja o cjeloživotnom učenju u prosvjetnu politiku koja pretendira pridonositi razvoju društva znanja. Prikazuje se finsko obrazovno iskustvo u razvoju društva znanja koje je poučno za zemlje koje su proklamirale društvo znanja kao strategiju društvenog razvoja. Krugu tih zemalja pripada i Hrvatska.

Ključne riječi

Društvo koje uči; društvo znanja; društveni razvoj; kvaliteta život; , cjeloživotno učenje; osnovno obrazovanje

Hrčak ID:

22428

URI

https://hrcak.srce.hr/22428

Datum izdavanja:

14.11.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 8.289 *