Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MOŽE LI SE NASTAVA TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE NA SVEUČILIŠTIMA POVEZIVATI S TRADICIONALNIM STUDIJIMA?

Veno Đonlić orcid id orcid.org/0000-0002-3180-8868 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Jasna Lulić Drenjak orcid id orcid.org/0000-0002-1155-2113 ; Fakultet zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci
Viktor Moretti ; Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci


Puni tekst: hrvatski pdf 360 Kb

str. 13-17

preuzimanja: 420

citiraj


Sažetak

Tendencija ovog članka jest raspraviti o primjerenosti uspoređivanja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na visokim učilištima u Hrvatskoj s tradicionalnim studijima u situaciji kada je udio mladih u kretanju sve manji odn. sedentarni način življenja u porastu. Raspravlja se o primjerenosti uspoređivanja s razvijenim europskim zemljama s obzirom na ulaganje u organizaciju i infrastrukturu namijenjenu za masovno tjelesno vježbanje mladih. Način izvođenja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na visokim učilištima koji omogućuje studentima odabir aktivnosti svrstava se u suvremene oblike nastave. Početak uvođenja nastave TZK na sveučilištima u Republici Hrvatskoj daleko je iza početaka uvođenja mnogih teorijskih predmeta koji se i danas uvrštavaju u programe studija svih sastavnica sveučilišta. Iznošenjem činjenica autori nastoje dokazati da nema osnove u uspoređivanju nastave tjelesne i zdravstvene kulture s tradicionalnim studijima.

Ključne riječi

nastava tjelesne i zdravstvene kulture (TZK); tjelesno vježbanje; mladi; visoka učilišta; tradicionalni oblici izvođenja nastave

Hrčak ID:

245202

URI

https://hrcak.srce.hr/245202

Datum izdavanja:

2.11.2020.

Posjeta: 1.039 *