Stručni rad
STAVOVI UČENIKA MEDICINSKE ŠKOLE U RIJECI PREMA NASTAVI TJELESNE I ZDRAVSTVENE KULTURE
Jasminka Hržić-Grubelić
orcid.org/0000-0002-7276-1437
; Medicinska škola u Rijeci i Fakultet zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci
Saša Uljančić
orcid.org/0000-0002-8975-6132
; jasminkahg1@gmail.com
Sandra Bošković
orcid.org/0000-0003-0748-0281
; Fakultet zdravstvenih studija Sveučilišta u Rijeci
Sažetak
Nastava Tjelesne i zdravstvene kulture (TZK) implementirana je u odgojno-obrazovni sustav Republike Hrvatske s iznimkom strukovnog kurikuluma za stjecanje kvalifikacije medicinska sestra opće njege/ medicinski tehničar opće njege iz 2011. Smatrali smo vrijednim istražiti postoji li neposredan učinak izostanka nastave TZK na učeničke stavove prema istoj. Istraživanje je provedeno kao presječno (cross-sectional) istraživanje anonimnim anketnim upitnicima. U istraživanju je sudjelovao/la 231 učenik/ca trećih, četvrtih i petih razreda Medicinske škole u Rijeci. Navedeni rezultati istraživanja ukazuju da nema statistički značajne razlike između ispitivane i kontrolne skupine u stavovima prema nastavi TZK.
Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kultura; stavovi; medicinska sestra opće njege/medicinski tehničar; strukovni kurikulum
Hrčak ID:
245209
URI
Datum izdavanja:
2.11.2020.
Posjeta: 1.016 *