Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.2.2.23

KRIZNO KOMUNICIRANJE KROZ PERSPEKTIVU POTROŠAČA

Sandra Jelčić orcid id orcid.org/0000-0002-0397-6119 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, BiH
Mirela Mabić orcid id orcid.org/0000-0002-1529-7797 ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, BiH


Puni tekst: hrvatski doc 236 Kb

str. 23-32

preuzimanja: 576

citiraj

Puni tekst: engleski docx 12 Kb

str. 33-33

preuzimanja: 164

citiraj


Sažetak

Krizna situacija prekida uobičajeno poslovanje poduzeća te zahtijeva specifičnu komunikaciju s dionicima. Dobra komunikacija u kriznoj situaciji može unaprijediti ugled poduzeća. S druge strane, loše upravljanje ili izostanak komunikacije može narušiti ugled i ugroziti opstanak. Stoga krizno komuniciranje predstavlja jedno od najvažnijih vidova suvremenih komunikacija. Bez obzira na to je li riječ o velikome međunarodnom ili malom poduzeću potrebno je izraditi plan komunikacije tijekom krizne situacije. Literatura iz područja kriznoga komuniciranja obiluje savjetima i naputcima kako planirati, organizirati i provoditi krizno komuniciranje. Međutim, oskudniji je dio literature o reakcijama potrošača na komunikaciju poduzeća u kriznim situacijama. Spoznaje o reakcijama potrošača važne su za unapređenje budućih planova kriznoga komuniciranja.
U radu će se, stoga, istražiti stavovi potrošača o komunikaciji poduzeća u kriznim situacijama te dati preporuke za uspješnije krizno komuniciranje u ovisnosti o rezultatima provedenoga istraživanja.

Ključne riječi

kriza, krizno komuniciranje, stavovi potrošača

Hrčak ID:

247239

URI

https://hrcak.srce.hr/247239

Datum izdavanja:

4.12.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.829 *