Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.47960/2712-0457.2020.2.2.35

UPRAVLJANJE IMPRESIJAMA

Zoran Tomić ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, Mostar, B&H
Ivan Tomić orcid id orcid.org/0000-0002-7086-7158 ; Sveučilište u Grazu, Graz, Austria
Davor Pavić ; Ured župana Splitsko-dalmatinske županije, Split, Hrvatska


Puni tekst: engleski docx 12 Kb

str. 45-45

preuzimanja: 138

citiraj

Puni tekst: hrvatski doc 148 Kb

str. 35-44

preuzimanja: 531

citiraj


Sažetak

Autori istražuju fenomen upravljanja impresijama kao proces u kojemu pojedinci pokušavaju utjecati na percepciju koju ljudi imaju o osobi, nečemu ili nekom događaju. U tom kontekstu ukazuju na značenje i tehnike koje pojedinci koriste preko samoprezentacije, samopromocije, samoučinkovitosti, samosvijesti i pozitivnih iluzija. Upravljanje dojmom može biti svjestan ili podsvjestan proces. U većini slučajeva, ljudi koji upravljaju dojmom pokušavaju uskladiti percepciju drugih ljudi s njihovim ciljevima. Impresijama se upravlja i u javnome, ali i privatnom prostoru. Želja da se lijepo izgleda i da se tako predstavi, stara je koliko i sam čovjek.

Ključne riječi

impresije, samoprezentacija, samopromocija, samoučinkovitost, samosvijest, pozitivne iluzije, komunikacija

Hrčak ID:

247240

URI

https://hrcak.srce.hr/247240

Datum izdavanja:

4.12.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.408 *