Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

ISTRAŽIVANJE UTJECAJA MOTIVACIONIH TEHNIKA NA KVALITU SULUGA U FINANCIJSKOM SEKTORU PROMOĆU STATISTIČKIH METODA

Lejla Danovic ; Fakultet poslovne ekonomije, Sveučilište/Univerzitet “VITEZ”
Ibrahim Obhođaš
Esad Jakupović


Puni tekst: hrvatski pdf 758 Kb

str. 1-12

preuzimanja: 470

citiraj


Sažetak

Glavni cilj rada pod naslovom "Utjecaj motivacijskih tehnika na kvalitetu usluga u financijskom sektoru pomoću statističkih metoda" je istražiti i znanstveno ispitati stavove zaposlenih u kompanijama na području Kantona Sarajevo. Pokažite kako motivacijske tehnike utječu na kvalitetu usluge primjenom reprezentativnih statističkih metoda. Svrha je ovog rada pristupiti statističkim istraživanjima na pravi način i analizirati metode prikupljanja, obrade i grupiranja podataka, kao i utvrditi koristi primjene statističkih istraživanja za financijski sektor. Istraživanje rada provedeno je na uzorku od 200 ispitanika koji su zaposlenici u financijskom sektoru. Najveći broj ispitanika su zaposlenici u bankama. Prije provođenja istraživanja pretpostavljalo se da motivacijske tehnike snažno utječu na rad zaposlenika, što pozitivno utječe na kvalitetu usluga. Motivacijske tehnike ne utječu na kvalitetu usluga samo u financijskom sektoru, već i u mnogim drugim sektorima, iako je istraživanje provedeno samo u financijskom sektoru. Istraživanje je provedeno metodom slučajnog uzorkovanja, pa su anketirani zaposlenici iz nekoliko banaka. Rad i istraživanje u ovom radu temelje se na opisnoj statistici koja uključuje aritmetičku sredinu i standardno odstupanje. Istraživanje sadrži demografske podatke u prvom, uvodnom dijelu, a ostatak istraživanja odnosi se na određeno istraživanje za koje je korištena Likertova skala.Na kraju se može zaključiti da bez odgovarajuće motivacije nema uspješne organizacije / tvrtke. Dokazane su sve hipoteze u radu, osim one koja je djelomično dokazana.

Ključne riječi

deskriptivna statistika, motivacija, kvaliteta usluge, uzorak, standardna devijacija.

Hrčak ID:

247320

URI

https://hrcak.srce.hr/247320

Datum izdavanja:

7.12.2020.

Posjeta: 1.144 *