Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Povezanost osobnog imidža i imidža odjeće

Damijan Mumel orcid id orcid.org/0000-0003-4389-2267 ; Ekonomski-poslovni fakultet, Maribor, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 988 Kb

str. 301-307

preuzimanja: 925

citiraj


Sažetak

Ovo se istraživanje temelji na Bertrandisovoj tvrdnji da psihološki koncepti u području industrije odjeće i mode nisu dovoljno istraživani. Tako je cilj ove analize pronalaženje odgovora na pitanje kakva je povezanost osobnog imidža žena i imidža željenih marki odjeće. Istraživanje je provedeno na uzorku od 160 žena. Analizirano je 15 dimenzija na području aktualnog osobnog imidža i idealnog osobnog imidža uspoređenog s imidžem marke željene odjeće. U analizi je korištena metoda kanoničke korelacije kojom se utvrdilo da postoji jaka veza između aktualnog osobnog imidža i imidža marke željene odjeće, a još je izrazitija veza između idealnog osobnog imidža i imidža marke željene odjeće. Dobiveni rezultati su korisni na području planiranja marketinškog miksa i komunikacijskog miksa, posebno u području oglašavanja i osobne prodaje.

Ključne riječi

osobni imidž; marka odjeće; marketinški miks; komunikacijski miks; oglašavanje; osobna prodaja

Hrčak ID:

22885

URI

https://hrcak.srce.hr/22885

Datum izdavanja:

1.9.2007.

Posjeta: 1.927 *