Izvorni znanstveni članak
Mišljenja učitelja razredne nastave o uporabi IKT-a u nastavi Biologije
Borsos Eva
orcid.org/0000-0002-1923-0952
; Hungarian Language Teacher Training Faculty University of Novi Sad Strosmajerova 11, 2400 Subotica, Serbia
Banos-González Isabel
orcid.org/0000-0002-2569-1210
; Faculty of Education University of Murcia 30100, Espinardo, Murcia, Spain
Borić Edita
; Teacher Training University of Osijek Trg Svetog Trojstva 3, 31000, Osijek, Croatia
Patocskai Maria
; Eötvös József College Szegedi út 2, 6500 Baja Hungary
Sažetak
U 21. stoljeću učenici od ranoga djetinjstva uče kako se koristiti tehnološkim
uređajima, stoga se primjena informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT)
u procesima poučavanja i učenja čini očitom. Za potrebe ovoga istraživanja 305
učitelja iz četiri europske zemlje (Srbije, Španjolske, Hrvatske i Mađarske) ispitano
je o vlastitim iskustvima i mišljenjima o uporabi IKT-a u nastavi Biologije. Cilj je
bio utvrditi smatraju li učitelji poučavanje pomoću IKT-a učinkovitim i može li se
pomoću nje motivirati učenike za učenje. Rezultati su pokazali da se učitelji slažu
kako učenici uživaju i više su motivirani za učenje pomoću IKT-a, što poboljšava
kvalitetu nastave.
Ključne riječi
biološko obrazovanje; informacijska i komunikacijska tehnologija; osnovna škola; učitelji
Hrčak ID:
247866
URI
Datum izdavanja:
30.9.2020.
Posjeta: 1.761 *