Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Mišljenja učitelja razredne nastave o uporabi IKT-a u nastavi Biologije

Borsos Eva orcid id orcid.org/0000-0002-1923-0952 ; Hungarian Language Teacher Training Faculty University of Novi Sad Strosmajerova 11, 2400 Subotica, Serbia
Banos-González Isabel orcid id orcid.org/0000-0002-2569-1210 ; Faculty of Education University of Murcia 30100, Espinardo, Murcia, Spain
Borić Edita ; Teacher Training University of Osijek Trg Svetog Trojstva 3, 31000, Osijek, Croatia
Patocskai Maria ; Eötvös József College Szegedi út 2, 6500 Baja Hungary


Puni tekst: engleski pdf 209 Kb

str. 965-981

preuzimanja: 379

citiraj

Puni tekst: hrvatski pdf 209 Kb

str. 965-981

preuzimanja: 230

citiraj


Sažetak

U 21. stoljeću učenici od ranoga djetinjstva uče kako se koristiti tehnološkim
uređajima, stoga se primjena informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT)
u procesima poučavanja i učenja čini očitom. Za potrebe ovoga istraživanja 305
učitelja iz četiri europske zemlje (Srbije, Španjolske, Hrvatske i Mađarske) ispitano
je o vlastitim iskustvima i mišljenjima o uporabi IKT-a u nastavi Biologije. Cilj je
bio utvrditi smatraju li učitelji poučavanje pomoću IKT-a učinkovitim i može li se
pomoću nje motivirati učenike za učenje. Rezultati su pokazali da se učitelji slažu
kako učenici uživaju i više su motivirani za učenje pomoću IKT-a, što poboljšava
kvalitetu nastave.

Ključne riječi

biološko obrazovanje; informacijska i komunikacijska tehnologija; osnovna škola; učitelji

Hrčak ID:

247866

URI

https://hrcak.srce.hr/247866

Datum izdavanja:

30.9.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.186 *