Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

https://doi.org/10.21464/mo.27.2.11

Europska dimenzija u obrazovanju u udžbenicima geografije u hrvatskim osnovnim školama: Naučene lekcije i buduća očekivanja

Bojana Vignjević Korotaj orcid id orcid.org/0000-0002-6588-9723 ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Jasminka Ledić ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska
Ivana Miočić ; Filozofski fakultet, Sveučilište u Rijeci, Hrvatska


Puni tekst: engleski pdf 364 Kb

str. 171-192

preuzimanja: 436

citiraj


Sažetak

Pristupanje Republike Hrvatske članstvu u Europskoj uniji, donijelo je, između ostalog, promjene u obrazovnim politikama putem koncepta europske dimenzije u obrazovanju. Koncept europske dimenzije u obrazovanju uspješno pronalazi svoje mjesto u Nacionalnom okvirnom kurikulumu, međutim ne postoje detaljnije analize putem kojih bi se utvrdilo je li ovaj koncept prepoznat i u nastavnim materijalima, točnije u udžbenicima. Stoga je cilj ovog istraživanja utvrditi je li i na koji način europska dimenzija u obrazovanju prisutna u udžbenicima geografije za osnovnu školu. Rezultati istraživanja pokazali su da je ideja europske dimenzije u obrazovanju dominantno prisutna u obliku činjeničnog znanja o Europi što nastavnicima i učenicima ne pruža dovoljno mogućnosti za razvoj stavova i kritičkog osvrta na spomenute teme.

Ključne riječi

europska dimenzija u obrazovanju; udžbenici geografije; komparativna analiza udžbenika; osnovne škole

Hrčak ID:

247970

URI

https://hrcak.srce.hr/247970

Datum izdavanja:

16.12.2020.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.243 *