Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Drama u nastavi Engleskog jezika

Ivana Matekalo orcid id orcid.org/0000-0002-4755-8832
Mirjana Matea Kovač orcid id orcid.org/0000-0001-7055-2909 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska
Ana Sarić orcid id orcid.org/0000-0002-6179-7426 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 738 Kb

str. 25-40

preuzimanja: 415

citiraj


Sažetak

Drama je prepoznata kao važno i učinkovito sredstvo u procesu učenja i poučavanja stranog
jezika. Dramske tehnike omogućavaju nastavnicima da učenike kognitivno i emocionalno
uključe u proces učenja jezika te na taj način potaknu razvoj različitih vještina. Cilj je ovog rada
bio ispitati stavove budućih učitelja engleskog jezika o korištenju dramskih tehnika u nastavi,
uključujući i samoprocjenu vlastitih znanja i sposobnosti u ovom području. Ispitivanje je
provedeno na uzorku od 40 ispitanika, studenata učiteljskog studija Filozofskog fakulteta u
Splitu i Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. Analizom anketnog upitnika
vidljivo je da studenti nisu adekvatno pripremljeni za korištenje dramskih tehnika u svom
budućem radu. Usprkos poznavanju svih dobrobiti implementacije dramskih postupaka u
nastavni proces, može se zaključiti da oni nisu dovoljno zastupljeni u kontekstu formalnog
poučavanja Engleskog jezika.

Ključne riječi

drama u obrazovanju; dramske tehnike; engleski jezik; stavovi i samoprocjena budućih učitelja engleskog jezika

Hrčak ID:

249113

URI

https://hrcak.srce.hr/249113

Datum izdavanja:

22.10.2020.

Posjeta: 1.078 *