Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Mikropauze: studija slučaja u prvom razredu osnovne škole

Sanda Kolaković ; Osnovna škola "Mate Lovraka" Petrinja, Petrinja, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 526 Kb

preuzimanja: 779

citiraj


Sažetak

Cilj kvalitativne studije slučaja je utvrditi kako mikropauze utječu na učenikovu motivaciju,
pažnju, ali i uspješnost pri rješavanju matematičkih zadataka primjenom mrežnog sustava
GoNoodlea. U istraživanju se koristila metoda strukturiranog intervjua, a podatci su se prikupljali
i sustavnim promatranjem i vođenjem zabilješki prije, za vrijeme i nakon svake mikropauze,
što je omogućilo praćenje učeničkog ponašanja, pažnje i motivacije za vrijeme nastave. Rezultati
studije slučaja ukazuju da su učenici nakon mikropauza bili manje umorni te im je pažnja bila
povećana. Angažman učenika je povećan te su bili znatno motiviraniji za nastavu. Iako postoje
ograničenja ovog istraživanja, koja se prije svega očituju u malom broju ispitanika, znanstveni
doprinos je u obradi aktualne tematike na svjetskoj razini, odnosno pridavanje značaja implementiranju
mikropauza u odgojno-obrazovni proces kao oblika aktivnog odmora tijekom nastavnog
procesa.

Ključne riječi

GoNoodle; mikropauze; motivacija; uspjeh; pažnja

Hrčak ID:

249127

URI

https://hrcak.srce.hr/249127

Datum izdavanja:

15.12.2020.

Posjeta: 1.472 *