Odgojno-obrazovne teme, Vol. 3 No. 6, 2020.
Izvorni znanstveni članak
Mikropauze: studija slučaja u prvom razredu osnovne škole
Sanda Kolaković
; Osnovna škola "Mate Lovraka" Petrinja, Petrinja, Hrvatska
Sažetak
Cilj kvalitativne studije slučaja je utvrditi kako mikropauze utječu na učenikovu motivaciju,
pažnju, ali i uspješnost pri rješavanju matematičkih zadataka primjenom mrežnog sustava
GoNoodlea. U istraživanju se koristila metoda strukturiranog intervjua, a podatci su se prikupljali
i sustavnim promatranjem i vođenjem zabilješki prije, za vrijeme i nakon svake mikropauze,
što je omogućilo praćenje učeničkog ponašanja, pažnje i motivacije za vrijeme nastave. Rezultati
studije slučaja ukazuju da su učenici nakon mikropauza bili manje umorni te im je pažnja bila
povećana. Angažman učenika je povećan te su bili znatno motiviraniji za nastavu. Iako postoje
ograničenja ovog istraživanja, koja se prije svega očituju u malom broju ispitanika, znanstveni
doprinos je u obradi aktualne tematike na svjetskoj razini, odnosno pridavanje značaja implementiranju
mikropauza u odgojno-obrazovni proces kao oblika aktivnog odmora tijekom nastavnog
procesa.
Ključne riječi
GoNoodle; mikropauze; motivacija; uspjeh; pažnja
Hrčak ID:
249127
URI
Datum izdavanja:
15.12.2020.
Posjeta: 1.958 *